Vanliga Frågor
Hur lång är leveranstiden för min beställning?
När du beställer från Mirela Stockholm kan leveranstiden vara lite annorlunda än du är van vid. Eftersom våra produkter skickas direkt från våra leverantörer kan vi spara mycket på lager- och transportkostnader. Detta gör det möjligt för oss att erbjuda våra produkter till konkurrenskraftiga priser.
Den genomsnittliga leveranstiden är 5 till 10 arbetsdagar (måndag–fredag, exklusive helgdagar).
Vad ska jag göra om jag inte har fått min beställning ännu?
På grund av hög efterfrågan kan det hända att din beställning kommer fram lite senare än förväntat. Vi ber om ditt tålamod och förståelse. Om den förväntade leveranstiden har passerat och du fortfarande inte har fått din beställning, vänligen kontakta oss på support@mirela-stockholm.com, så undersöker vi saken åt dig.
Jag vill byta/returnera min beställning, hur gör jag det?
För att göra en retur, vänligen kontakta vår kundtjänst via support@mirela-stockholm.com. Inkludera ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fick i bekräftelsemejlet och orsaken till returen. Vi kommer att ge dig returadressen och bekräfta din retur. Därefter kan du skicka tillbaka produkten med en valfri transportör.
Vad kostar det att returnera en produkt?
Returer bekostas av kunden. Kostnaden beror på vilken transportör du väljer. Kontrollera transportörens webbplats för mer information om fraktpriser.
Vilka villkor gäller för att returnera min(a) produkt(er)?
Du har alltid 14 dagars returrätt. Returperioden börjar från den dag du mottar produkten. För att kunna returnera en vara måste följande krav vara uppfyllda:
- Returperioden har inte löpt ut;
- Produkten är i originalförpackning och har alla etiketter kvar;
- Produkten är oanvänd.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via iDeal, Bancontact, Kreditkort och Klarna. Om du är osäker på om din betalningsmetod accepteras, följ stegen i kassan för att se alla tillgängliga alternativ.
Alla transaktioner hanteras via säkra och pålitliga betalningssystem och är 100% säkra.
Jag har inte fått en orderbekräftelse, vad ska jag göra?
Det ska inte hända! Skicka ett mejl med ditt fullständiga namn och e-postadress till support@mirela-stockholm.com så hjälper vi dig så snabbt som möjligt.
Kan jag avbryta min beställning?
Vill du avbryta din beställning av någon anledning? Skicka då snarast ett mejl till support@mirela-stockholm.com. Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fick i din orderbekräftelse och orsaken till att du vill avbryta din beställning.